simonopstage.reismee.nl

slaapie doen..

nou mensen met beste wensen.

dit is mijn 2e en laatste verrhaal uit het altijd schijnende achterveld.. morgen gaat ik al rijden en moet zeggen dat ik verdomt zenuwachtig begin te raken. en dan niet echt voor de stage maar hoe ik in godsnaam 3 koffer mee gaat krijgen ( het zijn geen liefe kleine kinder koffers)

jahh je leest het goed 3 koffers voor sommige lezers klinkt dat vrouwelijk voor mij klinkt het verdomt mannelijk en goed voorbereid.

Laughing
nou mensen ik gaat nog even me oogjes toe doen en genieten van me bedje. voordat ik morgen in me porche stap om naar frankrijk te rijden, jullie horen het al ik ben aardig, zo moe dat ik zelfs me dromen hard op begin te typen..

julllie horen nog van me..

simon ( ook wel bekend onder de naam siempie)

Reacties

Reacties

Danielle

Zozo 3 koffers, toe maar! Kon ik maar zoveel meenemen!
Maar ondertussen ben je al aangekomen, ennnnn hoe is het daar? :)

Mariska

hahahaha lekker sjors! 3 koffers!
topper!
ik wens je heeel vele plezier en succes!

kus.
Maris

Julia

Hee Lieverd!

Alles goed daar? Heb je het een beetje naar je zin? Ik had foto's van sanne gezien die je had gepingt! Het uitzicht zag er best mooi uit! Alleen een beetje ver van de bewoonde wereld.. of niet dan? Kamer was klein! Pas je met die lange stelten van je wel in dat bed? hahaha. Ik hoop dat alles goed gaat! Veel plezier!

Dikke kus Julia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!