simonopstage.reismee.nl

1 down 16 to go..

nou hier bericht van het godse warme frankrijk..,

ik heb netme eerste weekje achter de rug. en moet zeggen dat alles wel aardig aan het wennen is. want toen ik hier aan kwam met me formidable france kwam ik erachter dat franse mensen het aardig moeilijk hebben om engels duits nederlands eigenlijk alles behalfe frans te spreken. en toen kwam ik ook nog in een kamer te recht van 2 bij 2 ener staat ook een kast in dus het slaap gedeelte is met een hoek van 90 graden in me knieen, toen had ik hem aardig zitten in het begin. maar toen kwam de avond die was het ergst,, mijn mobile home zit 3 meter van de rivier af en die rivier wordt bewoond door niet 100 en nee geen 1000 maar miljoenen kikkers en voor de mensen die mij een beetje kennen die weten dat ik niet heel erg van die kleine groene slijmerige dingen hou..

maar opzich ik moet zeggen de eigenaren zijn heel aardig het eten is goed de werktijden zijnlang dus ik vermaak me hier best. heb alleen 1 probleem ik ben in het bezit van een I-pot touch maar ik heb nog niet heel veel spelletjes en de spelletjes die ik heb heb ik ondertussen al uitgespeeld.. dus hierbij weten mensen nog spelletjes :D..

ik ga der mee ophouden want ik moet gewoon weer aant het werk. maar vrijdag heb ik een vrije dag en dan zal ik wat meer in details gaan en flink wat foto's platsen..

ciao..

ps.. je parle france..

Reacties

Reacties

Laura

Simon, heerlijk, die kikkers he in de Ardeche, ik zei het je toch. Ik verwacht wel dat jij na je stage beter frans spreekt dan dat ik doe! Ik wil nu ook heel graag beginnen, want ik begin jullie allemaal een beetje te missen!
Dikke kus vanuit Nederland

Hannah

Ooo simon! ik praat net tegen je aan op msn. waar ben je! wil kletseeeen! x

Nicole

Geniaal die kikkers! hahah
Waar zit je nou? Misschien kan ik een keer langs komen op een vrije dag?

Nicole

Internet doet naar, ik weet niet of het bericht nu al geplaatst is..
Maar geniaal die kikkers!
Waar zit je nou? Misschien kom ik wel langs op mn vrije dag!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!