simonopstage.reismee.nl

weer ff niks te doen..

nou me eerste weken achter de rug en ik moet zeggen dat alles al begint te wennen. ik heb nu gewoon een rooster ik hoef niet meer te vragen wat ik moet doen ik begin sochtends om 8 of 10 licht er maar net aan met het zwembad checken schoon maken en daarna openen. als dat gebeurt is een beetje het teras opbouwen en zorgen dat de bar schoon is. en klaar voor 2 uurtjes dan en dan begint het zware werk. zoals grasmaaien 4 uur lang met 34 graden. of een sportveld bouwen. ( hij is bijna af ik ben gewoon trots!!!!) en van dat soort taken. daarna weer 2 uurtjes pauze en dan werken in het restaurant. wat normaal wel chill is maar gisteren niet. we hadden ineens een bbq voor 40 vollyballers en dat zou om 7 uur beginnen, en dat klopt alleen ze wouden alleen drinken en drinken en nog meer drinken ( net achtervelders alleen dan anders) en om het verhaal compleet te maken gingen ze toch maar eten om 9 uur en dan ook nog 2 uur lang. nou het klink allemaal niet zo heel erg opzich maar als je even er overnadenkt hoeveel vaat 40 man heeft en dan ook nog met bbq dan heb toch nog een best druk avondje oja dit verhaal is ook nog iclusief klanten die we normaal hebben...ik was 2 uur klaar.

en dan was de bedoeling dat ik vanochten brood moest gaan verkopen om 8 uur maar me bazin was het daar niet mee eens dus ze heeft me vrij gegeven tot 10.

ik vind het genoeg geweest.. voor de mensen die meer willen weten sms een tijd en dan kijk ik of ik vrij ben. ben nu momenteel ook in het bezit van een webcam ( dankzij hannah, zij dwong me ik kon niet anders,. geld storten voor onderdrukte jongens kan op giro 555 en zal gelijk op rekening van simon kirby worden gestort)

dit is het einde van dit verhaaltje. en nu oogjes toe en weltruste..

Reacties

Reacties

hannah

Ik heb je niet gedwongen, was een tip ;)
Nu moeten we wel samen gaan uittesten. Sorry man. Kut he, een date plannen.. ;) X

Laura

Simon is mijn held! Dikke kus!

ricky

heej gast!
leuk om te horen hoe het met je gaat! ook beter dat je je draai aan het vinden bent en j het wel te doen vind!
zit je nog steeds op de kamer van 2 bij 2?

ik heb hier een eige mobile- home, nja tot de 15e volgende maand igg. daarna weten ze het nog niet.
het werk wat iedereen doet klinkt igg heel wat afwisselender als wat wij hier doen, namelijk alleen terrein werk. begint aardig te vervelen, mja.
ook die logica van de fransen is echt ongelovelijk. eerst bladharken dan struikensnoeien:P logiees he??
nja succes jij daar igg, hoor wel van je.

laterzz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!